loading...
ایران فیلم|دانلود فیلم جدید|دانلود سریال جدید|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 234 نظرات (0)

دانلود قسمت 39 و 40 سریال ویلای من

دانلود سریال ویلای من با لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : ایران فیلم

موضوع : طنز

سال انتشار : 92

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 350 Mb

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، عارف لرستانی، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، غلامرضا نیکخواه، امیرکاوه آهنین جان، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، علی لک پوریان، مریم کاویانی و…

خلاصه داستان : داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار (آقای مشکات) است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. او فقط چند برادر دارد که همهٔ آنها فوت کرده‌اند. وکیل درستکار وی (نگین معتضدی) به دنبال وراث واقعی او می‌باشد که به طور اتفاقی ارسلان (مهران مدیری) و هدایت (سیامک انصاری) که در یک رستوران کار می‌کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می‌گیرند که خود را به عنوان برادر زاده مشکات معرفی کنند. ارسلان فردی با هوش و خلاف کار با سابقه است و هدایت نیز سابقه زندان دارد و در جعل مدرک استاد است.

برای دانلود تمامی 40 قسمت به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود قسمت 1 ویلای من

دانلود قسمت 2 ویلای من

دانلود قسمت 3 ویلای من

دانلود قسمت 4 ویلای من

دانلود قسمت 5 ویلای من

دانلود قسمت 6 ویلای من

دانلود قسمت 7 ویلای من

دانلود قسمت 8 ویلای من

دانلود قسمت 9 ویلای من

دانلود قسمت 10 ویلای من

دانلود قسمت 11 ویلای من

دانلود قسمت 12 ویلای من

دانلود قسمت 13 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 14 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 15 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 16 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 17 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 18 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 19 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 20 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 21 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 22 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 23 ویلای من / لینک کمکی

 دانلود قسمت 24 ویلای من / لینک کمکی

دانلود قسمت 25 ویلای من

دانلود قسمت 26 ویلای من

دانلود قسمت 27 ویلای من

دانلود قسمت 28 ویلای من

دانلود قسمت 29 ویلای من/ لینک کمکی

دانلود قسمت 30 ویلای من/ لینک کمکی

دانلود قسمت 31 ویلای من

دانلود قسمت 32 ویلای من

دانلود قسمت 33 ویلای من

دانلود قسمت 34 ویلای من

دانلود قسمت 35 ویلای من

دانلود قسمت 36 ویلای من

قسمت 37

دانلود قسمت 37 سریال ویلای من از سرور آپلودبوی / نسخه کم حجم

دانلود قسمت 37 سریال ویلای من از سرور رودفایل / نسخه کم حجم

قسمت 38

دانلود قسمت 38 سریال ویلای من از سرور آپلودبوی / نسخه کم حجم

دانلود قسمت 38 سریال ویلای من از سرور رودفایل / نسخه کم حجم

قسمت 39

دانلود قسمت 39 سریال ویلای من از سرور آپلودبوی / نسخه کم حجم

دانلود قسمت 39 سریال ویلای من از سرور رودفایل / نسخه کم حجم

قسمت 40

دانلود قسمت 40 سریال ویلای من از سرور آپلودبوی / نسخه کم حجم

دانلود قسمت 40 سریال ویلای من از سرور رودفایل/ نسخه کم حجم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ایران فیلم- سایتی متفاوت برای دانلود جذاب ترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 1,065
  • بازدید کلی : 9,549
  • کدهای اختصاصی