loading...
ایران فیلم|دانلود فیلم جدید|دانلود سریال جدید|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 29 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید باراد انتقام

دانلود آهنگ انتقام از باراد با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید باراد با نام انتقام

تبعیدی از دنیام تنهایی و تنهام
می خواستی انتقام بگیری
ولی باز چیزی که سوزوندی دستاته
قلب من نیست
با حسرت و دردم باور نمی کردم
می خواستی خوشحالیم تموم شه ولی باز
چیزی تموم شد رویاته قلب من نیست
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من ولی از تو نرنجیدم
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
من نمی تونم مثل تو بدشم
من بدیهات و می بخشیدم

 

با این که دلتنگم باهات نمی جنگم
می خواستی زندگیم خراب شه
ولی باز اونی که خراب شد دنیاته اسم من نیست
قلبت تاریکیه خورشید نمیبینه
حالا به زندگیت نگاه کن
اونی که فراموش کردم صداته اسم من نیست
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من ولی از تو نرنجیدم
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
من نمی تونم مثل تو بدشم
من بدیهات و می بخشیدم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ انتقام
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ایران فیلم- سایتی متفاوت برای دانلود جذاب ترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 1,096
  • بازدید کلی : 9,580
  • کدهای اختصاصی