loading...
ایران فیلم|دانلود فیلم جدید|دانلود سریال جدید|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 43 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ساسی بعده من

دانلود آهنگ بعده من از ساسی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

 

متن آهنگ جدید ساسی با نام بعده من

تو بازم که داری قلب منو میشکنی
دوباره دست تو دست باش قدم میزنی
یادته میگفتی همیشه میمونی با من…
نه نه نه نه نه

تو همه ی اشکای تنهاییمو میبینی
اما باز میخندی میگی چیزی نیست
یکی به جات اومد اینو میدونی یا نه
نه نه نه نه

بعد من هر کی اومد
بهش بگو که بدجوری دلش شکستش
بگو این نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش
بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیشکی واست نمیسوزه
بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته
هنوز که هنوزه

♫♫♫

تو میخندیدی به گریه های بی وقفم
حالا دلتنگ شدی میخوای برگردم
مگه اونو ندیدی درگیر اونه قلبم
نه نه نه نه نه

حالا با کی هستی مهم نیست واسم
هرچی با تو خواستم با اون میسازم
بازم عاشق شدم فکرشو نمیکردم
نه نه نه نه نه

بعد من هر کی اومد
بهش بگو که بدجوری دلش شکستش
بگو این نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش
بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیشکی واست نمیسوزه
بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته
هنوز که هنوزه

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

دانلود آهنگ بعده من
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ایران فیلم- سایتی متفاوت برای دانلود جذاب ترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 1,060
  • بازدید کلی : 9,544
  • کدهای اختصاصی