loading...
ایران فیلم|دانلود فیلم جدید|دانلود سریال جدید|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 38 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی قسم

دانلود آهنگ قسم از سامان جلیلی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام قسم

به یاد رفتنت هرشب به راهت خیره می مونم
چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم
تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم

تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

♫♫♫

مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه
جای تیغت رو قلب من هنوز زخمامو می بوسه
مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده
چه فرقی میکنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده

تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ قسم
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ایران فیلم- سایتی متفاوت برای دانلود جذاب ترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 1,083
  • بازدید کلی : 9,567
  • کدهای اختصاصی